اہم خبریں

زونگ 4 جی کی جانب سے چھاتی کے سرطان سے متعلق آگاہی مہم کا اہتمام

  پیر‬‮ 4 ‬‮نومبر‬‮ 2019  |  16:08
اسلام آباد (پ ر) پاکستان کی معروف ٹیلی مواصلات کمپنی ، زونگ 4 جی نے شفا فاؤنڈیشن پاکستان کے تعاون سے اپنے اسلام آباد ہیڈ آفس میں چھاتی کے سرطان سے متعلق آگاہی اجلاس منعقد کیا۔ خواتین ملازمین کی ایک بڑی تعداد کو اس انتہائی اہم مسئلے کے بارے میں بیداری شعور کیلئے بنیادی علامات ، روک تھام کے اقدامات ، اور خطرے کے امکانی عوامل کے بارے میں تعلیم دی گئی تھی۔ خواتین میں کینسر کی سب سے عام شکل کے طور پر حوالہ دیا جاتا ہے ، ملک میں اس بیماری کے واقعات میں اضافہ ہورہا ہے۔ اس

(خبر جا ری ہے)

بارے میں ایک اہم تشویش معلومات کا فقدان ہے ، جو بالآخر ابتدائی تشخیص میں ناکامی کا باعث بنتا ہے ، اور بعد کے مراحل میں اس کے لئے تھوڑا سا کام کیا جاسکتا ہے۔ خواتین میں کینسر کی سب سے عام قسم کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا کہ ملک میں چھاتی کے سرطان میں روز بروز اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے۔اس بیماری کے بارے میں ایک اہم تشویش معلومات کا فقدان ہے ، جو بالآخر ابتدائی تشخیص میں ناکامی کا باعث بنتا ہے ، اور بعد بیماری پر قابو پانے میں مشکل درپیش آتی ہے۔ مقصدیت کے ساتھ اظہار یکجہتی کے طور پر ملازمین نے گلابی ربن کا عطیہ بھی کیا۔ جبکہ ایک ماہر انکالوجسٹ نے بیماری کے متعلق مفصل آگاہی فراہم کی۔ مزید برآں ، معاشرے میں خواتین کی صحت اور فلاح و بہبود کے فروغ کے عزم میں ، شفا فاؤنڈیشن کی جانب سے بیداری اور ممکنہ مشورے کی حوصلہ افزائی کے لئے رعایتی واؤچر بھی تقسیم کیے گئے۔زونگ 4جی کے ترجمان کہ یہ کہنا تھا کہ، تبدیلی کی طرف پہلا قدم آگاہی ہے اور ہم ایک صحت مند پاکستان بنانا چاہتے ہیں۔ اپنے ملازمین کی صحت کو یقینی بنانا ادارے کی ذمہ داری سمجھتے ہیں اور آسانی سے ایسے اقدامات کررہے ہیں۔جس سے آگاہی پیدا ہوگی اور معاشرے کو چھاتی کے کینسر کو سمجھنے اور اس کی روک تھام کا ایک ذریعہ فراہم کیا جائیگا ، جہاں اس کی تشخیص اور علاج ممکن ہو گا۔ بیداری مہم کمپنی کی معاشرتی ذمہ داری کا ایک حصہ ہے جس کا مقصد زونگ 4 جی کے اپنے قابل قدر ملازمین کی بھلائی کے لئے وابستگی کو پورا کرنا ہے۔ خوشحال پاکستان کے لئے زونگ 4 جی کی محرک معاشرے میں موروثی معاشرتی تفریق کو کم کرنے کے لئے کوششیں کررہی ہے ، اس طرح یہ کمپنی پورے ملک میں اپنے وسیع پیمانے پر اقدامات کے ذریعے بامقصد اثرات مرتب کرنے کے لئے پرعزم ہے۔

اسلام آباد (پ ر) پاکستان کی معروف ٹیلی مواصلات کمپنی ، زونگ 4 جی نے شفا فاؤنڈیشن پاکستان کے تعاون سے اپنے اسلام آباد ہیڈ آفس میں چھاتی کے سرطان سے متعلق آگاہی اجلاس منعقد کیا۔ خواتین ملازمین کی ایک بڑی تعداد کو اس انتہائی اہم مسئلے کے بارے میں بیداری شعور کیلئے بنیادی علامات ، روک تھام کے اقدامات ، اور خطرے کے امکانی عوامل کے بارے میں تعلیم دی گئی تھی۔

خواتین میں کینسر کی سب سے عام شکل کے طور پر حوالہ دیا جاتا ہے ، ملک میں اس بیماری کے واقعات میں اضافہ ہورہا ہے۔ اس بیماری کے بارے میں ایک اہم تشویش معلومات کا فقدان ہے ، جو بالآخر ابتدائی تشخیص میں ناکامی کا باعث بنتا ہے ، اور بعد کے مراحل میں اس کے لئے تھوڑا سا کام کیا جاسکتا ہے۔ خواتین میں کینسر کی سب سے عام قسم کا حوالہ دیتے ہوئے بتایا کہ ملک میں چھاتی کے سرطان میں روز بروز اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے۔اس بیماری کے بارے میں ایک اہم تشویش معلومات کا فقدان ہے ، جو بالآخر ابتدائی تشخیص میں ناکامی کا باعث بنتا ہے ، اور بعد بیماری پر قابو پانے میں مشکل درپیش آتی ہے۔ مقصدیت کے ساتھ اظہار یکجہتی کے طور پر ملازمین نے گلابی ربن کا عطیہ بھی کیا۔ جبکہ ایک ماہر انکالوجسٹ نے بیماری کے متعلق مفصل آگاہی فراہم کی۔ مزید برآں ، معاشرے میں خواتین کی صحت اور فلاح و بہبود کے فروغ کے عزم میں ، شفا فاؤنڈیشن کی جانب سے بیداری اور ممکنہ مشورے کی حوصلہ افزائی کے لئے رعایتی واؤچر بھی تقسیم کیے گئے۔زونگ 4جی کے ترجمان کہ یہ کہنا تھا کہ، تبدیلی کی طرف پہلا قدم آگاہی ہے اور ہم ایک صحت مند پاکستان بنانا چاہتے ہیں۔ اپنے ملازمین کی صحت کو یقینی بنانا ادارے کی ذمہ داری سمجھتے ہیں اور آسانی سے ایسے اقدامات کررہے ہیں۔

جس سے آگاہی پیدا ہوگی اور معاشرے کو چھاتی کے کینسر کو سمجھنے اور اس کی روک تھام کا ایک ذریعہ فراہم کیا جائیگا ، جہاں اس کی تشخیص اور علاج ممکن ہو گا۔ بیداری مہم کمپنی کی معاشرتی ذمہ داری کا ایک حصہ ہے جس کا مقصد زونگ 4 جی کے اپنے قابل قدر ملازمین کی بھلائی کے لئے وابستگی کو پورا کرنا ہے۔ خوشحال پاکستان کے لئے زونگ 4 جی کی محرک معاشرے میں موروثی معاشرتی تفریق کو کم کرنے کے لئے کوششیں کررہی ہے ، اس طرح یہ کمپنی پورے ملک میں اپنے وسیع پیمانے پر اقدامات کے ذریعے بامقصد اثرات مرتب کرنے کے لئے پرعزم ہے۔

loading...