اہم خبریں

زونگ 4Gاور انفراشیر کے مابین نیٹ ورک میں توسیع کا معائدہ طے پایا

  پیر‬‮ 14 اکتوبر‬‮ 2019  |  19:19
اسلام آباد: پاکستان کے معروف ٹیلی مواصلات کے نیٹ ورک ، زونگ 4 جی نے رابطے کے انفراسٹرکچر فراہم کنندہ ،انفراشیر پرائیویٹ لمیٹڈ کے ساتھ اسٹریٹجک شراکت داری کرلی ہے۔شراکت داری سے زونگ 4G ملک کے سب سے بڑے 4G نیٹ ورک میں توسیع کی ممکن ہو سکے گی تاکہ بہتر کوریج اور صارفین کو ایک بے مثال خدمات فراہم کی جائیں۔ پورے پاکستان میں 12000 سے زائد فور جی سائٹس کے ساتھ ، زونگ 4G تیرہ ملین 4Gصارفین کے ساتھ پاکستان کا سب سے بڑ ا 4Gنیٹ ورک ہے۔ کمپنی ڈیجیٹل انقلاب میں سب سے آگے ہے ، ہر

(خبر جا ری ہے)

لوگوں کو بہترین خدمات کی فراہمی یقینی بناتی ہے۔Enfrashareپرائیویٹ لمیٹڈ اپنی پیشہ ورانہ صلاحیتوں سے موبائل آپریٹرز کو کم لاگت میںصارفین تک رسائی یقینی بنائے گی۔ Enfrashareکو پاکستان کے سب سے بڑے گروپ (اینگرو کارپوریشن) کی ملکیت ہے ، ملک بھر میں ڈیجیٹل رابطے کو بڑھانے کا وژن دیا گیا ہے۔ اس کا مقصد ٹیلی کام کے ماحولیاتی نظام میں تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ مل کر اقوم کو ڈیجیٹائز کرنے کے اپنے مقصد کو حاصل کرنے کے لئے شامل کرنا ہے۔ شراکت کے بارے میں زونگ 4 جی کے ترجمان نے کہا ، "زونگ 4 جی پاکستان کے ڈیجیٹل ماحولیاتی نظام کی تعمیر کے لئے پرعزم ہے۔ صارف کو بہترین خدمات کی فراہمی کیلئے زونگ4GنےEnfrashare کے ساتھ معائدہ کیا گیا تا کہ زونگ 4Gتک ہر پاکستانی کی رسائی ممکن ہو سکے۔ ہمارے صارفین ہماری اولین ترجیح ہیں اور اس معائدہ کے نتیجہ میں انہیں بہترین خدمات اور نیٹ ورکنگ کا تجربہ حاصل ہو گا۔تقریب سے خطاب کرتے ہوئے Enfrashareکے جناب ریحان حسن نے کہا کہ Enfrashare اس بات پر قوی یقین رکھتی ہے کہ رابطے انسان کی بنیادی ضرورت ہیں، اسی سے معاشرتی اور معاشی شمولیت ممکن ہو سکتی ہے۔ اور ہمارے معرض وجود میں آنے کے صرف ایک سال میں جو ہم نے حاصل کیا ہمیں اس پر فخر ہے۔ اس معائدہ کے تحت ہمیں ملک کی سب سے بڑی کمپنی کے ساتھ کام کرنے کاموقع ملے گا۔یہ شراکت داری ایک نئے سفر کی ابتدا کرتی ہے ، جہاں ٹیلی کام کے ماحولیاتی نظام کے دو اہم ارکان اپنی مہارت کو اکٹھا کریں گے اور ملک میں رابطوں کے عمل اور سہل اور سستا کریں گے۔ زونگ 4 جی اورEnfrashare کے مابین تعاون سے ملک میں رابطے کے بنیادی ڈھانچے کو بہتر بنانے کے لئے دونوں کمپنیوں کے وڑن اور عزم کی تصدیق ہوتی ہے اور ساتھ ہی ڈیجیٹل پاکستان کی تعمیر کے عزائم کی تکمیل ہوتی نظر آتی ہے۔

اسلام آباد: پاکستان کے معروف ٹیلی مواصلات کے نیٹ ورک ، زونگ 4 جی نے رابطے کے انفراسٹرکچر فراہم کنندہ ،انفراشیر پرائیویٹ لمیٹڈ کے ساتھ اسٹریٹجک شراکت داری کرلی ہے۔شراکت داری سے زونگ 4G ملک کے سب سے بڑے 4G نیٹ ورک میں توسیع کی ممکن ہو سکے گی تاکہ بہتر کوریج اور صارفین کو ایک بے مثال خدمات فراہم کی جائیں۔

پورے پاکستان میں 12000 سے زائد فور جی سائٹس کے ساتھ ، زونگ 4G تیرہ ملین 4Gصارفین کے ساتھ پاکستان کا سب سے بڑ ا 4Gنیٹ ورک ہے۔ کمپنی ڈیجیٹل انقلاب میں سب سے آگے ہے ، ہر طبقے کے لوگوں کو بہترین خدمات کی فراہمی یقینی بناتی ہے۔Enfrashareپرائیویٹ لمیٹڈ اپنی پیشہ ورانہ صلاحیتوں سے موبائل آپریٹرز کو کم لاگت میںصارفین تک رسائی یقینی بنائے گی۔ Enfrashareکو پاکستان کے سب سے بڑے گروپ (اینگرو کارپوریشن) کی ملکیت ہے ، ملک بھر میں ڈیجیٹل رابطے کو بڑھانے کا وژن دیا گیا ہے۔ اس کا مقصد ٹیلی کام کے ماحولیاتی نظام میں تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ مل کر اقوم کو ڈیجیٹائز کرنے کے اپنے مقصد کو حاصل کرنے کے لئے شامل کرنا ہے۔ شراکت کے بارے میں زونگ 4 جی کے ترجمان نے کہا ، “زونگ 4 جی پاکستان کے ڈیجیٹل ماحولیاتی نظام کی تعمیر کے لئے پرعزم ہے۔ صارف کو بہترین خدمات کی فراہمی کیلئے زونگ4GنےEnfrashare کے ساتھ معائدہ کیا گیا تا کہ زونگ 4Gتک ہر پاکستانی کی رسائی ممکن ہو سکے۔ ہمارے صارفین ہماری اولین ترجیح ہیں اور اس معائدہ کے نتیجہ میں انہیں بہترین خدمات اور نیٹ ورکنگ کا تجربہ حاصل ہو گا۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے Enfrashareکے جناب ریحان حسن نے کہا کہ Enfrashare اس بات پر قوی یقین رکھتی ہے کہ رابطے انسان کی بنیادی ضرورت ہیں، اسی سے معاشرتی اور معاشی شمولیت ممکن ہو سکتی ہے۔ اور ہمارے معرض وجود میں آنے کے صرف ایک سال میں جو ہم نے حاصل کیا ہمیں اس پر فخر ہے۔ اس معائدہ کے تحت ہمیں ملک کی سب سے بڑی کمپنی کے ساتھ کام کرنے کاموقع ملے گا۔

یہ شراکت داری ایک نئے سفر کی ابتدا کرتی ہے ، جہاں ٹیلی کام کے ماحولیاتی نظام کے دو اہم ارکان اپنی مہارت کو اکٹھا کریں گے اور ملک میں رابطوں کے عمل اور سہل اور سستا کریں گے۔ زونگ 4 جی اورEnfrashare کے مابین تعاون سے ملک میں رابطے کے بنیادی ڈھانچے کو بہتر بنانے کے لئے دونوں کمپنیوں کے وڑن اور عزم کی تصدیق ہوتی ہے اور ساتھ ہی ڈیجیٹل پاکستان کی تعمیر کے عزائم کی تکمیل ہوتی نظر آتی ہے۔

loading...