اہم خبریں

ہزاروں طلبا و طالبات پنجاب یونیورسٹی کے ڈیپارٹمنٹ PUCIT میں داخلہ ٹیسٹ دینے کیلئے تیار ہیں۔

  اتوار‬‮ 4 اگست‬‮ 2019  |  16:33
اسلام آباد (نیوز ڈیسک)PUCIT ہزاروں ممکنہ طلباء کو اپنے انتہائی مسابقتی تعلیمی پروگراموں میں راغب کرنے کے لئے اپنی میراث کو جاری رکھے ہوئے ہے۔ ادارے کے ڈیپارٹمنٹ کی طرف سے 567 میرٹ پر مبنی نشستوں پر کالج میں پیش کردہ انڈر گریجویٹ ڈگری پروگراموں میں داخلے کے لئے 15000 سے زائد طلباء نے PUCIT انٹری ٹیسٹ کے لئے اندراج کیا۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ کالج ہر 26 طلباء میں سے ایک کو داخل کرے گا ،جنہوں نے PUCIT میں داخلہ لینے کے لئے سخت مقابلہ کیا ہے۔ یہ امتحان اتوار کے روز بورڈ آف انٹرمیڈیٹ اینڈ سیکنڈری

(خبر جا ری ہے)

کے امتحانات ہالوں میں چار شفٹوں میں لیا جائے گا آدھی رات سے پہلے ہی PUCIT ویب سائٹ پر نتائج اپ لوڈ کر دیئے گئے تھے۔ جوابی ورقوں کو دیسی ساختہ خود کار طریقے سے تیار کردہ نظام کے ذریعے درجہ بندی کیا گیا تھا جس میں تیز رفتار اسکینرز اور جدید ترین سوفٹویئر شامل ہیں جو درست جوابات کا پتہ لگانے کے لئے سمارٹ کمپیوٹر وژن اور امیج پروسیسنگ الگورتھم کا استعمال کرتے ہیں۔ انچارج / پرنسپل پی یو سی آئی ٹی ، میجر (ر) ڈاکٹر محمد عارف بٹ نے کہا ، "یہ نظام امیدواروں کے لئے انفرادی نوعیت کے جوابی شیٹس تیار کرتا ہے جس میں ان کا نام ، رول نمبر ، سیٹ نمبر ، ہال نمبر وغیرہ شامل ہیں۔ پانچ سال اور کوئی نقص پیدا نہیں ہوتا ہے۔ "انہوں نے مزید کہا ،" اس نظام کی ترقی کا بنیادی مقصد اس شفافیت اور کارکردگی میں اضافہ کرنا تھا جو کالج گذشتہ ایک دہائی کے دوران ترس رہا ہے۔ "کالج یونیورسٹی کے دیگر تعلیمی اکائیوں کی مدد کررہا ہے اس سلسلے میں پنجاب اور اسی مقصد کے لئے دیگر تنظیموں کی مدد کے لئے تیار ہے۔ ڈاکٹر عارف نے مزید کہا کہ یہ نظام PUCIT کے موجودہ دیسی ساختہ اوپن سورس کیمپس مینجمنٹ سولیوشنز (CMS) سافٹ ویئر میں مربوط ہے۔ خاص طور پر ، داخلے کا پورا عمل پوری طرح سے ڈیجیٹل ہے۔ مزید برآں ، داخلہ کے طریقہ کار میں ہر قدم یعنی داخلہ سے لیکر نقل تک رسائی آن لائن کی جاتی ہے اور اس طرح غلطی سے پاک ہے۔

اسلام آباد (نیوز ڈیسک)PUCIT ہزاروں ممکنہ طلباء کو اپنے انتہائی مسابقتی تعلیمی پروگراموں میں راغب کرنے کے لئے اپنی میراث کو جاری رکھے ہوئے ہے۔ ادارے کے ڈیپارٹمنٹ کی طرف سے 567 میرٹ پر مبنی نشستوں پر کالج میں پیش کردہ انڈر گریجویٹ ڈگری پروگراموں میں داخلے کے لئے 15000 سے زائد طلباء نے PUCIT انٹری ٹیسٹ کے لئے اندراج کیا۔

اس کا مطلب یہ ہے کہ کالج ہر 26 طلباء میں سے ایک کو داخل کرے گا ،جنہوں نے PUCIT میں داخلہ لینے کے لئے سخت مقابلہ کیا ہے۔ یہ امتحان اتوار کے روز بورڈ آف انٹرمیڈیٹ اینڈ سیکنڈری ایجوکیشن (BISE) کے امتحانات ہالوں میں چار شفٹوں میں لیا جائے گا آدھی رات سے پہلے ہی PUCIT ویب سائٹ پر نتائج اپ لوڈ کر دیئے گئے تھے۔ جوابی ورقوں کو دیسی ساختہ خود کار طریقے سے تیار کردہ نظام کے ذریعے درجہ بندی کیا گیا تھا جس میں تیز رفتار اسکینرز اور جدید ترین سوفٹویئر شامل ہیں جو درست جوابات کا پتہ لگانے کے لئے سمارٹ کمپیوٹر وژن اور امیج پروسیسنگ الگورتھم کا استعمال کرتے ہیں۔ انچارج / پرنسپل پی یو سی آئی ٹی ، میجر (ر) ڈاکٹر محمد عارف بٹ نے کہا ، “یہ نظام امیدواروں کے لئے انفرادی نوعیت کے جوابی شیٹس تیار کرتا ہے جس میں ان کا نام ، رول نمبر ، سیٹ نمبر ، ہال نمبر وغیرہ شامل ہیں۔ پانچ سال اور کوئی نقص پیدا نہیں ہوتا ہے۔ “انہوں نے مزید کہا ،” اس نظام کی ترقی کا بنیادی مقصد اس شفافیت اور کارکردگی میں اضافہ کرنا تھا جو کالج گذشتہ ایک دہائی کے دوران ترس رہا ہے۔ “کالج یونیورسٹی کے دیگر تعلیمی اکائیوں کی مدد کررہا ہے اس سلسلے میں پنجاب اور اسی مقصد کے لئے دیگر تنظیموں کی مدد کے لئے تیار ہے۔ ڈاکٹر عارف نے مزید کہا کہ یہ نظام PUCIT کے موجودہ دیسی ساختہ اوپن سورس کیمپس مینجمنٹ سولیوشنز (CMS) سافٹ ویئر میں مربوط ہے۔ خاص طور پر ، داخلے کا پورا عمل پوری طرح سے ڈیجیٹل ہے۔ مزید برآں ، داخلہ کے طریقہ کار میں ہر قدم یعنی داخلہ سے لیکر نقل تک رسائی آن لائن کی جاتی ہے اور اس طرح غلطی سے پاک ہے۔

loading...